i denna tråd tänkte jag att man kan ge exempel på generell ONDSKA
alltså ondska som kan nästan pekas ut oberoende av sammanhang
några exempel: otrohet, förtal, våldtäkt
ge exempel på ONDSKA
Moderator: Moderatorgruppen
är astralkroppen absolut ?
Under givna omständigheter händer vissa saker,
ett äpple faller ner.
Jag tycker att något kan vara ont, men ser också att det kan innehålla goda bitar.
Det som är ont idag kan vara något gott i morgon, och det som är gott idag kan bli ett helvete i morgon.
Absoluta ting är det som sker just nu, jag är röksugen, inget i hela universum kan ändra på den känslan just nu,.
vare sig jag får ny tidslinje eller något annat oförklarigt, jag är röksugen! där har du en absolut sanning.
Under givna omständigheter händer vissa saker,
ett äpple faller ner.
Jag tycker att något kan vara ont, men ser också att det kan innehålla goda bitar.
Det som är ont idag kan vara något gott i morgon, och det som är gott idag kan bli ett helvete i morgon.
Absoluta ting är det som sker just nu, jag är röksugen, inget i hela universum kan ändra på den känslan just nu,.
vare sig jag får ny tidslinje eller något annat oförklarigt, jag är röksugen! där har du en absolut sanning.
Det var väl förutspått att filosofi gruppen skulle flasha upp efter att bakgården introducerades : )
Det är inte vackert att vistas på en bakgård... eller så är det något annat som orsakar detta...
kan vi inte skapa en undergrupp som heter harald och nuddles hörna ?
och en speciell trash för markos spam.
Det är inte vackert att vistas på en bakgård... eller så är det något annat som orsakar detta...
kan vi inte skapa en undergrupp som heter harald och nuddles hörna ?
och en speciell trash för markos spam.
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 9 och 0 gäster