Det är omöjligt att få Harald på andra tankar, han håller sig till dessa då han har en slags schizofrenisk sida.
En inställning som knappast går att ändra på då det är hans liv.
Att ändra inställning skulle kännas galet, ingen vill bli galen.
Motsägelser blir bara nonchalerade.
Vad är makt
Moderator: Moderatorgruppen
-Petter- skrev:Det är omöjligt att få Harald på andra tankar, han håller sig till dessa då han har en slags schizofrenisk sida.
En inställning som knappast går att ändra på då det är hans liv.
Att ändra inställning skulle kännas galet, ingen vill bli galen.
Motsägelser blir bara nonchalerade.
Ja, du har säkert rätt, det går inte heller att lära gamla hundar sitta, men jag försöker ändå,
jag har alltid försökt ta reda på hur saker och ting förhåller sig, dessa grundfakta ändrar jag
endast på om det framkommer att de inte är korrekta, (huruvida det för mig är viktigt att ha
"rätt" kan säkerligen ses som en störning det med), men har jag fel i sak blir jag glad om någon
förklarar hur det ligger till, för jag vill ju som sagt veta mer, inte mindre.
- Harald Davidsson
- Inlägg: 5897
- Blev medlem: 28 okt 2009 13:48
Vad du Zokrates och Petter försöker uttrycka är
inbillningens makt,
jag vill kalla er för offer för inbillnings makt,
och ni kan ju fråga Skogsälvan ifall hon vill ta er till psyket,
för hon verkar ju bry sig,
och kanske ni kan få lite bättre glasögon
av farbror doktorn,
och du Petter är väl ingen doktor,
men ett freud,
så dina diagnoser har väl ingen auktoritet,
inbillningens makt,
jag vill kalla er för offer för inbillnings makt,
och ni kan ju fråga Skogsälvan ifall hon vill ta er till psyket,
för hon verkar ju bry sig,
och kanske ni kan få lite bättre glasögon
av farbror doktorn,
och du Petter är väl ingen doktor,
men ett freud,
så dina diagnoser har väl ingen auktoritet,
Harald Davidsson skrev:Vad du Zokrates och Petter försöker uttrycka är
inbillningens makt,
jag vill kalla er för offer för inbillnings makt,
och ni kan ju fråga Skogsälvan ifall hon vill ta er till psyket,
för hon verkar ju bry sig,
och kanske ni kan få lite bättre glasögon
av farbror doktorn,
och du Petter är väl ingen doktor,
men ett freud,
så dina diagnoser har väl ingen auktoritet,
Tack, jag fick mig ett gott skratt. Det är bara att kolla på hur och vad ni skriver sedan är det relativt enkelt att se vad ni är för personer.
Fortsätt lev i din falska värld Harald, bara du mår bra av det.
-Samverkan mellan naturligt kemiska substanser (droger) och människan är skaparen av religioner och religioner är dels grunden till hur vi lever idag.
-Petter- skrev:Harald Davidsson skrev:Vad du Zokrates och Petter försöker uttrycka är
inbillningens makt,
jag vill kalla er för offer för inbillnings makt,
och ni kan ju fråga Skogsälvan ifall hon vill ta er till psyket,
för hon verkar ju bry sig,
och kanske ni kan få lite bättre glasögon
av farbror doktorn,
och du Petter är väl ingen doktor,
men ett freud,
så dina diagnoser har väl ingen auktoritet,
Tack, jag fick mig ett gott skratt. Det är bara att kolla på hur och vad ni skriver sedan är det relativt enkelt att se vad ni är för personer.
Fortsätt lev i din falska värld Harald, bara du mår bra av det.
Ja, den verkliga personen bakom alla roller skiner alltid igenom. Åtminstone gäller detta vissa aspekter av den andres personlighet. Jag inbillar mig inte att jag lär känna någon av er fullt ut. Det finns alltid något mer än vad som hittills manifesterats, netwise och AFK.
You are Gods, act like ones.
Minns att I ären gudar.
And all Gods aren't nice ones!
/A-a
Algotezza aka Algotezza
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 26 och 0 gäster