Idag är jag inte lika bra som i går

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 19 jun 2012 07:49

det är svårt att veta hur bra jag är idag ifall jag jämför med förra året vid samma tidpunkt, ska jag aldrig tröttna på att bli bättre, ska jag aldrig ge upp, ska jag aldrig resignera, bättre än vad då,varför kämpar jag så, vart vill jag komma, vill jag sätta nytt världsrekord i självförtroende, vem skulle godkänna detta, romeska kyrkan, jag är bara dessa tankar som kommer ifrån granne med kaos,

klorofyll

Inläggav klorofyll » 19 jun 2012 10:49

De flesta morgnar då jag vaknar är jag ganska pigg, lite osäker och intresserad av världen, så jag ger mig iväg och jag har massor av tankar och små teorier, när det blir kväll känner jag mig trött, självsäker och tung i huvudet, så jag tycker att det är skönt att det är kväll, jag längtar redan till nästa morgon och jag vet att jag då kommer vara ännu mer utvecklad och harmonisk tack vare att jag kämpat så hårt idag.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 20 jun 2012 07:58

det finns ett centrum mitt inne i vårt universum som kan röra sig helt fritt i vårt kosmos,som inte har några begränsningar alls, men färdas snabbare än ljuset, och idag i morse känner jag kontakt med detta centrum som en del av mig själv, men samtidigt är jag totalt sårbar genom min fysiska kropp, jag kan bli överkörd på gatan, jag kan ramla handlöst ifall jag tar ett felaktigt steg och få skrubbsår på knäna, men kanske är det den gudomliga världen jag känner kontakt med, för den är totalt annorlunda än den astrala världen som bygger på att man ska binda sig fast vid den geo-centriska kontakten man har med världen, önska sig nytt kylskåp, en ny fin grön bil, osv. för den gudomliga världen är ren  som de vita trumpetande änglarna, fast i min gudomliga värld finns Vishnu, Shiva, Ganesha hanuman, Brahma, parvati och laksmi och sarasvat, men Sokrates är fortfarande i den astrala världen, men i det finaste området, han är något av kung däruppe och varför har inte Cawi fått kontakt med sokrates röst.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 22 jun 2012 08:11

jag sitter på ett internet-cafe, jag leter efter frihetens centrum där man kan stiga av återfödelsens hjul för alltid befriad från födelse till jorden och stiga in i den gudomliga världen, för det finns ett sådant frihetens centrum mitt i det dialektiska universumet,

jag känner att anti-materian har format fram en helt ny personlighete inom mig som ej är knuten längre till den materialla världen av falska sociala relationer,
och att harald har äntligen blivit en anti-materiell människa som förhoppningsvis kan styra den materiella kroppen, där DNA håller den intakt,

jag samarbetar med min anti-materiella kopp mjukt och följsamt med min materiella kropp.

Marko
Avstängd

Inläggav Marko » 22 jun 2012 11:46

Börjar greppa vad du menar med dialektiskt universum och antimateria nu.

Du nämnde att jag sett det som du ser som döda,
Nej, jag har aldrig sett döda själar. det vore hemskt : )
Bara här på jorden så är vi döda själar som vill leva..

hur man tolkar en astral värld som död, antar du menar fysiskt död.
så har jag tusentals (mer sant ett halft hundratals) upplevelser av att det finns något som kan kallas för astral eller antimateriell värld.

Dock dock så vet jag inte om den är fysisk, antifysisk eller metafysisk.. men den är underbar : )

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 23 jun 2012 07:36

Marko skrev:Börjar greppa vad du menar med dialektiskt universum och antimateria nu.

Du nämnde att jag sett det som du ser som döda,
Nej, jag har aldrig sett döda själar. det vore hemskt : )
Bara här på jorden så är vi döda själar som vill leva..

hur man tolkar en astral värld som död, antar du menar fysiskt död.
så har jag tusentals (mer sant ett halft hundratals) upplevelser av att det finns något som kan kallas för astral eller antimateriell värld.

Dock dock så vet jag inte om den är fysisk, antifysisk eller metafysisk.. men den är underbar : )

jag tror att jag skrev... vittnat om kontakt ... med spegel-världen som Rosenkorsarna kallar den astrala världen, jag vet inte om det är möjligt att se en astral kropp direkt, för det astrala varat är ju uppbygt av en lägre anti-materia, som längtar efter det jordiska, som alltså inte har lyckats frigjort sig själv så mycket från den jordiska tillvaron med alla dess önskningar och att förvandla anti-materia till materia, detta är ju MIRAKEL-MAKT..Sai Baba påstod sig kunna materialisera, alltså göra anti-materia synlig, tusentals människor vittnar i böcker om att detta kunde han verkligen Sai BABA, men han var en troll-konstnärn som skaka fram vibuti i mellanrummet mellan skjortan och handleden, Guri Geller påstår han kan böja skedar, för att kunna materialisera anti-materian till materia måste vi ha den heliga andens power

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Re: Idag är jag inte lika bra som i går

Inläggav Harald Davidsson » 28 jun 2012 07:05

Harald Davidsson skrev:
jag känner mig sämre idag, men dock sade de Brahminska prästerna genom sina kosmogram att jag faktiskt var bättre idag, så ibland upplever man sig sämre fast man är bättre, därför att man enligt Hegels dialektik kanske tagit stegit upp i en högre ordning och dialektik, men eftersom man då börjar om ifrån början igen kan kan kanske uppleva att man gått ner , då man i verkligheten gått upp därför är det oersättligt att ha några som kan objektivt bortom en själv också kolla hur man mår

När de säger "idag är du bra", vad menar de med bra? Låter som en rätt svepande formulering. Jag kan både känna mig förstoppad och kreativ på en gång, då är det inte direkt bra eller dåligt. skriver ANDERS

de Brahminska prästerna ger mig en detaljerad beskrivning av min situation, och anger i procenttal de olika komponenternas aktivitet och vad jag kan förvänta mig,,,,det är mitt sätt att uttrycka mig till ett forum ...att skriva bra...som inte skulle kunna förstå alla de komponenter som finns med i ett kosmogram

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 25 jul 2012 07:41

jag mår bra idag, drack två koppar kaffe på ett litet utefik just bredvid detta internetcafe och köpte en stor flaska mineralvatten, för nu är jag tillbaka i det vanliga livet, med mineralvatten och
kex och ris, jag har slutat med karameller och apelsindricka, och jag luktar gott om kroppen, jag ser ut som harald, för folk har tonat ner sitt raseri över att jag gavs alltför mycket kärleks-vibrationer från de vackraste kvinnorna,
och faktiskt lyfts jag nu upp i himlen av dessa underbara vibrationer, för dessa vibrationer är också min verklighetskänsla, att vara älskad, tack Isis, Jungfru Maria, Laksmi, Parvati, och Sarasvati, och naturlitvis fatme, för att ni älskar mig så mycket,
och för att ni gett mig kärlekens kropp som norman O kallade det

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 27 jul 2012 07:50

Idag mår jag också bra, men i måndags mötte jag Brahminska präster
och de sa att nu är det 10 personer på filosofifurum som får pengar av svenska kyrkan
för att ge falsk information om mig och det jag säger,

men jag är indifferent, jag bryr mig inte det minst om ifall folk försöker bekämpa mig eller försöker hålla sig neutrala eller försöker älska mig,
jag har distans, jag är indifferent,

även om nu kvinnorna gett mig en kärlekens kropp har jag aldrig frågat om det, för jag har faktiskt vara totalt indifferent till andras kärlek de senaste 20 åren jag vistas här i Indien, för jag har levt helt utan sexuellt umgänge,

jag har istället distanserat mig både från hat och från kärlek,
men ifall de vill älska mig, jag är inte emot kärlek, men indifferent.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 01 aug 2012 12:01

Igår kom det 2000 nambottries för evil puja emot mig, jag hade parkerat bilen på kodaikanalvägen och där strömmar det bilar kontinuerligt på natten uppför och nerför och plötsligt small det till på sidan av bilen, jag tänkte först att de kastat en stor sten på bilen, men sedan öppnade jag vindrutan försiktigt och såg att de hade kastat en kokosnöt på bilen och vätskan rann ner från dörrsidan och droppade emot marken, och detta hände omkring 20,00 och sedan klockan 24 00 dödade de den stora vita hästen som jag såg passera bilen i dagsljuset, och droppade blodet ner i den så kallade heliga askan medan de utformade sina mantra paragrafer, de var bara 20 nambottris, men det gjorde sin puja bara 100 meter från mig och det satt flera nambottries i de gula mahindras som är små lastbilar och de körde långsamt förbi min bil och gjorde sin evil puja och normalt skulle vem som helst dö av en sådan intensiv stråle av mantra ondska, men jag har blivit stark de senaste 20 åren
och alla dog efter en halvtimme, men innan dödade de en stor anaconda på 8 meter bredvid den döda hästen, och då jag pratade med brahminerna i dindigul idag på förmiddagen sa de att kaliana
sundaram kallar harald för 10 länders arme.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 02 aug 2012 07:47

Kaliana Sundarem är den vita prästen på abirami tempel i Dindigul, han lever, jag frågade Anan
ifall Kaliana är på min sidan nu, no,no, svarade Anan, han vill hellre dö än ta dig i handen, för även om du talar med Visnus tunga kommer Kaliana alltid säga att harald är en kristen.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 02 aug 2012 07:59

Igår hade 5000 människor tagit på sig den gröna håroljan i sitt hår för att försöka blockera sjunde chakrat på mig genom namnbottries i Guruvajjapa där de gjorde evil mantra puja emot mig, för i går natt var det fullmåne och då är puja-folket allert, för då genereras det extra power,
och för två veckor sedan fick James Kimpton i Kallepatti en häftig hjärtattack och har opererat sitt hjärta för 150 000 kronor och nu vilar han i sin säng i sitt hem säger Tangarja.

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 03 aug 2012 07:10

det ondaste som finns på jorden idag är evil mantra-puja, för den kan börja kontrollera vårt mind och ganska snabbt göra vår egen personlighet till aska och installera en extra personlighet inom oss kontrollerad i detalj från puja-folkets mantra,
vi kan mycket snabbt alltså bli totalt förslavade och totalt manipulerade av krafter bortom vårt räckhåll,
fast på sätt och vis är vi redan kontrollerade av den kraft som håller samhällsmaskiniriet på fulla varv,
men vi har dock en känsla av att vi har en viss personlig makt över oss själva att kunna välja vad vi vill göra, så den politiska makten är inte alls så ond som denna mantra-puja-kraft, för mantra-pujan vill äta upp oss, sluka oss helt som den värsta sortens krokodil,

nu saknas faktiskt i stort evil mantra-puja i Sverige,
men i östern är denna black magic vardagsmat,
hela hinduismen är dränkt i dag av evil puja,
också Buddister gör denna puja,
och den romerska kyrkan,

och det värsta sortens black magic tempel finner vi i Kerala,Guruvajappa temple,
där är det vardagsmat och döda elefanter, ormar men även människor för att få den nödvändiga extrakraften i deras puja.

och i särklass det värsta black magic folket i världen är Nambottries i Kerala, dessa ortodoxa brahminer,

jag mår lite dåligt idag, för förra natten dödade de en ny häst bara 100 eller 200 meter från min bil, jag tror att de sammantaget var minst 500 nambottries på olika platser, en stor grupp i guruvajjappa,
naturligtvis returnerade Vishnu deras ondska och alla dog,

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 04 aug 2012 07:43

idag mår jag inte så bra, jag fikade i morse som vanligt på rosgardens uteservering, och Tangarja sa att de gjorde puja enbart i Guruvajjapa förra natten, de dödade två anacondas på nästen 8 meters längd och en stor elefant just omkring 0100 förra natten, men jag kunde ta ut denna spänning, fast den kom tillbaka gång på gång, för de dödade också 5 unga flickor just efter de dödat elefanten, och då blir det en enormt stark press på vänstra kinden, men ändå fick jag ut spänningen, fast inte helt, och då kom det en Mahindra lastbil med en nambottries bredvid föraren som passerade min bil på endast 2 meters avstånd och han gjorde sin evil mantra puja och strax kom det en ny Mahindra med en annan nambottries, så höll det på till sju små lastbilar passerat min bil, och jag kände spänningen i vänstra benet, för de hade hade också gjort enormt stark puja på den mjölk jag köpte på dagen, jag kände det var en black magic vibration, men inte trodde jag den var så stark, och också i det riset jag åt.

Tangarja säger att Vatikanen betalar hela kalaset, omkring 14 000 per nambottries, och i går var det inte mera än 10, så det var en billig dag för Vatikanen, det är klart att 2 anacondas kostar och en elefant och pengar som de gett för att kunna mörda de små flickorna,

Användarvisningsbild
Harald Davidsson

Inläggav Harald Davidsson » 08 aug 2012 08:18

Nambottries blev rasande på detta jag skriver här om dem, de får dagligen information ifall jag kritiserar dem, jag vill inte tala om hur, för då kanske jag hamnar på sjukhus, så då jag parkerade förra veckan utanför internetcafet i theni, Arun kom fram till mig vid datoorn och slog sig ner och började snacka om att han ville ha jobb i sverige, och jag fattade då inte att han uppehöll mig så jag inte skulle se att det skar av min fläktrem på bilen och tog bort en stor skruv från luftintaget som de skulle använda i Guruvajappa för puja, och då jag kom ut fungerade fläktremmen faktiskt ända upp till kodaikanalroad, jag visste inget innan den röda lampan började lysa att batteriet ej laddade och jag öppnade huvuden ocvh såg den trasiga fläktremmen men klyftig som jag är rullade jag nerför berget på söndagen ända fram till Rosgarden och Sebastian ägaren hjälpte mig få dit en mekaniker och ny fläktrem fast det var söndag och sen stack jag till Madurai och handla apelsiner och mineralvatten och skrev på internet cafe,
nambottries ör desperata nu därför att Visnu nästan utplånat dem helt, det kom faktiskt en ny grupp i natt 100 nambottries, de gjorde två anaconda pujas på höger sida, Parvatti sidan och en på vänster och det satt en nambottries i de små lastbilar som passerade mig, Mahaindras, kanske 7 eller 8 nambottries, och sedan gjorde de en elefant puja i guruvajjappa 03 på natten, men Vishnu returnerade deras ondska, för han har MAKTEN ÖVER DET ONDA, och alla dog.

detta skriver jag för att stimulera svenskarnas medvetande att söka mera sanning om ondska och världen

Återgå till "Tankar och känslor"