Algotezza skrev:Snöskottning - infarktuös motion...
VA...
VA....
infartens frakturmotion?
ärligt talat vill jag minnas att jag såg något inlägg där någon individ påstod att denne hade varit i Gärdahallen --- måste ha varit på lunch då bara
Moderator: Moderatorgruppen
Algotezza skrev:Snöskottning - infarktuös motion...
Esther skrev:Algotezza skrev:Snöskottning - infarktuös motion...
VA...
VA....
infartens frakturmotion?
Algotezza skrev:Ingenting som någonting.
Esther skrev:Algotezza skrev:Ingenting som någonting.
Någonting är inte ingenting
Algotezza skrev:Men som idé att tänka på - är det en idé och en idé är - någonting. Innehåll utan omfång.

Pilatus skrev:Alternativt kan man ju fasta, att fasta kan ju ha den innebörd vi ger den.
noodles
Esther skrev:Pilatus skrev:Alternativt kan man ju fasta, att fasta kan ju ha den innebörd vi ger den.
Varför fastar man?
Pilatus skrev:Esther skrev:Pilatus skrev:Alternativt kan man ju fasta, att fasta kan ju ha den innebörd vi ger den.
Varför fastar man?
Det finns flera svar, för kristna är det speciellt viktigt inför påskhögtiden. Jag tycker det låter rimligt.
Annars handlar det om hur vi mår, BMI, diabetesrisk och liknande. Ser vi på hur folk ser ut numera förstår vi att matintaget blivit för stort. När jag började var jag väldigt sträng, tio dagar, enbart dryck, < 300 kcal/dygn. Numera är det inte lika viktigt, mest att skära ner matintaget kraftigt. Liknar mer 5 - 2. Funderar dock på att trycka ner kaloriintaget igen. Tufft på vintern då man lätt fryser om man inte äter tillräckligt.
Esther skrev:Pilatus skrev:Det finns flera svar, för kristna är det speciellt viktigt inför påskhögtiden. Jag tycker det låter rimligt.
Annars handlar det om hur vi mår, BMI, diabetesrisk och liknande. Ser vi på hur folk ser ut numera förstår vi att matintaget blivit för stort. När jag började var jag väldigt sträng, tio dagar, enbart dryck, < 300 kcal/dygn. Numera är det inte lika viktigt, mest att skära ner matintaget kraftigt. Liknar mer 5 - 2. Funderar dock på att trycka ner kaloriintaget igen. Tufft på vintern då man lätt fryser om man inte äter tillräckligt.
aha... vikt?!
Återgå till "Tankar och känslor"
Användare som besöker denna kategori: 47 och 0 gäster