Presentation: 42 år, skonummer 45, längd 192 cm.
Läste A-C nivåerna + en D-kurs i matte på GU, däremellan några strökurser i övervintringssyfte, sadlade om och läste in en civ.ing. examen.
hovnarr skrev:suchanother: Vilka livsmål har du, på kort och lång sikt?
På kort sikt har jag väl inga direkta livsmål.
På lite längre sikt, snarare en dröm än ett livsmål, flytta utomland till varmare breddgrader och där kanske starta nån business i mindre skala och bara leva ett lugnt och behagligt liv.(Alternativt, köpa ett torp i obygden och bli eremit.)
Livsmål låter så pretentiöst. Jag har aldrig planerat särskilt långt, så det riktiga svaret är; nej, jag har inga livsmål alls.
Grottis skrev:Vilka andra hobbies har ni?
Jag är besatt av att få mitt perpetuum mobile projekt att fungera. Det är ett travprogram, dataprogram, som automatiskt inhämtar all information, analyserar, spottar ut de rätta hästarna och t.o.m. automatiskt spelar kusarna för min räkning eftersom programmet är direktkopplat till ATG. Det enda som återstår för mej är att "skratta hela vägen till banken". Så det blir några timmar framför datorn mest varje dag Har hållit på med det programmet i 15 år och kommit hyfsat långt. (Nån psykiater skulle kalla detta för en fix idé)
Sen tränar jag regelbundet på gym. Så mycket mer hinner jag inte.