Vad läser Du just nu?
Moderator: Moderatorgruppen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Skogsälvan skrev:Det är lätt att bli bitter i en sådan situation. Det blev jag själv en stund, men det leder ju ingen vart. Jag tycker om att läsa det du skriver i varje fall, Algotezza.
Så bitter är jag nog inte.
För övrigt är det väl bara medelålders kvinnor som kan bli bittra?
Hellre en liten kvalitativ läsekrets som förstår vad man skriver än en stor som inget fattar!
I'm not in it for the money!
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
SportFilosofen
- Skogsälvan
- Avslutat konto
Algotezza skrev:Skogsälvan skrev:Så roligt att du tog dig tid att läsa mina dikter och dessutom blev berörd, Ling :)
Har snurrat runt lite bland dina dikter på poeter.se, Skogsälvan! En färgstark sorgsen ton i dina dikter, fina bilder, djupskapande kontrastverkan...![]()
MVH
Algotezza
Tack, så glad jag blir! Var det någon som du tyckte bäst om?
"Det är inte volten som skadar dig, utan amperen." (Kompis)
Skogsälvan skrev:Algotezza skrev:Skogsälvan skrev:Så roligt att du tog dig tid att läsa mina dikter och dessutom blev berörd, Ling :)
Har snurrat runt lite bland dina dikter på poeter.se, Skogsälvan! En färgstark sorgsen ton i dina dikter, fina bilder, djupskapande kontrastverkan...![]()
MVH
Algotezza
Tack, så glad jag blir! Var det någon som du tyckte bäst om?
Jag tyckte bäst om dem jag kommenterat, bl.a. den sista om vem som äger orden - dina dikter rymmer kontraster och djup i all sin enkelhet. Ibland tar de en överraskande vändning som ger dem en extra knorr och något att fundera över...
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
Banana tree
-
Tony The Pony
- * KYREUS *
- Ort: Antiken, agoran, piazzan, Stadion, syns ibland i Palaestran, dock aldrig iklädd cykelhjälm ...
Fråga till Ling!
Har du haft möjlighet att läsa inte bara dikter av broder Algotezza, utan också av mig? Jag skriver också dikter på poeter.se under mitt namn: KYREUS. Välkommen att titta in på dem!!!
Med vänlig hälsning, CHRISTER KYREUS
Tro inte; sök!
DETECTUM * VERITATUM * PAXUM
/*Dies hodiernus amicus tuus
- dies hesternus conscientia tua *
= Dagen är din vän, gårdagen ditt samvete.
(c) KYREUS, mikrofilosof, anno 2 006/
DETECTUM * VERITATUM * PAXUM
/*Dies hodiernus amicus tuus
- dies hesternus conscientia tua *
= Dagen är din vän, gårdagen ditt samvete.
(c) KYREUS, mikrofilosof, anno 2 006/
Re: Fråga till Ling!
(c) KYREUS skrev:Har du haft möjlighet att läsa inte bara dikter av broder Algotezza, utan också av mig? Jag skriver också dikter på poeter.se under mitt namn: KYREUS. Välkommen att titta in på dem!!!
Dem kan diktarbroder Algotezza varmt rekommendera! Mycket läsvärda! :)
MVH
Algotezza
Algotezza aka Algotezza
-
Banana tree
-
Tony The Pony
Banana tree skrev:Jag läser Stäppvargen, The Mind Game och diverse böcker om människans minne just nu. Författarnas namn till alla böcker tycks inte finnas i mitt minne.Ehrm, personligheterna.Tony The Pony skrev:Gillar den spretiga personlighet tärningen medför!
Sant - personligheterna! Miss av mig.
Stäppvargen skapade en vilja hos mig att skära strupen av mig.. men fan, jävligt bra var den.
-
Tony The Pony
Återgå till "Kultur - konstarterna"