Implicit MANI (Storstädning!)
Moderator: Moderatorgruppen
- Åkes granne
- Kontakt:
Precis som på psyket.
Ni vet att de föresegår prostitution där va? En stab kom fram och drogade ner en "manisk" poliskvinna, och fabulerade om att hon inbillade sig!
Delade rum med en hora, vet ni vad hon sa? "-Kan man få DUNTÄCKE?"
Vet ni vad jag tydligen hade "pratat nonstop om" när jag blev "upplöst/psykotisk" i ca 2 dagar efter att jag hade fått tung medicin?
Att jag hade en orm i kroppen, och om PLUTO I HUS!
Oj, flummigt, verkligen.
Ni vet att de föresegår prostitution där va? En stab kom fram och drogade ner en "manisk" poliskvinna, och fabulerade om att hon inbillade sig!
Delade rum med en hora, vet ni vad hon sa? "-Kan man få DUNTÄCKE?"
Vet ni vad jag tydligen hade "pratat nonstop om" när jag blev "upplöst/psykotisk" i ca 2 dagar efter att jag hade fått tung medicin?
Att jag hade en orm i kroppen, och om PLUTO I HUS!
Oj, flummigt, verkligen.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Åkes granne
- Kontakt:
Det står i min journal att jag har "förkovrat mig i bland annat astrologi" (vilket min pappa berättat, eftersom han gillar att se mig som avvikande.)
Detta användes mot mig i en rättegång (Venus) ang. tvångsvård.
Detta användes mot mig i en rättegång (Venus) ang. tvångsvård.
..::Quantum reinterpretation, breaking through zombiefication.. "I AM" the energy of me losing prenatal ground, with the grave to lean on, fuzzy freedom::..
- Dr. Avantgardet
Ja, allt finns.
På tal om Pluto. Läste det här för några timmar sedan.
http://sv.wikipedia.org/wiki/Hades
meta(mor)for/s
- Åkes granne
- Kontakt:
De körde alltså en bältessäng (och placerade ut några hjärndöda skötare som gick runt och pratade om "sina trippar"..) i ingången till akutpsyk
-- REDAN INNAN jag hade kommit dit. Minns detta tydligt.
Läggs i bälte och jag är inte särkilt aggressiv, men börjar försöka rycka mig loss lite lätt.. men, känner precis här hur min esoteriska, mycket mer fysiska sexualitet landar i kroppen, jag BLIR (Pluto, hus 1) -den där "tjejen" jag vagt identifierat mig som UTANFÖR mig själv (Skorpionen).
Jag är alltså lite fåfäng, det jag säger när de spänner fast mig är exakt detta:
"-Okej, jag erkänner! Jag var avundsjuk!"
Jag ser saker kristallklart, jag menar det. Jag är aldrig i livet förvirrad.
-- REDAN INNAN jag hade kommit dit. Minns detta tydligt.
Läggs i bälte och jag är inte särkilt aggressiv, men börjar försöka rycka mig loss lite lätt.. men, känner precis här hur min esoteriska, mycket mer fysiska sexualitet landar i kroppen, jag BLIR (Pluto, hus 1) -den där "tjejen" jag vagt identifierat mig som UTANFÖR mig själv (Skorpionen).
Jag är alltså lite fåfäng, det jag säger när de spänner fast mig är exakt detta:
"-Okej, jag erkänner! Jag var avundsjuk!"
Jag ser saker kristallklart, jag menar det. Jag är aldrig i livet förvirrad.
- Åkes granne
- Kontakt:
Dr. Avantgardet skrev:Ja, allt finns.
Var det något speciellt du tänkte på? Det där är ju myter.
Hade "Persephone" i ca 2 år som nick på msn, förut.
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Åkes granne
- Kontakt:
- Skogsälvan
- Avslutat konto
- Dr. Avantgardet
- Åkes granne
- Kontakt:
Dr. Avantgardet skrev:Hades kallas även för Pluto.
Så vad jag menade var att myten blev verklighet genom igenkännandet.
Jag hade även en "personlig" referens till detta tidigare idag, eller rättare sagt igårkväll.
Vill du berätta?
- Dr. Avantgardet
Ja, det ingår i en serie högst kreativa "psykotiska" teorier som jag närt under en längre tid.
Teorin går i praktiken ut på att i varje stad/samhälle/by finns en person som agerar som färjekarlen. Jag tror mig ha identifierat denna i "min" stad. Denna person kan naturligtvis vara helt omedveten om detta på det planet den personen väljer att vara medveten på. Men eftersom mitt medvetande nu har tagit megalomana proportioner, mer än jag klarar av att hantera egentligen, men gör ändå, så har jag uppmärksammat dessa strukturer bakom svenssonsamhällets kulisser. Alla är naturligtvis medvetna på det planet också,annars hade jag aldrig fått kontakt med deras "högre" medvetande. Mer detaljer än så kan jag väl inte ge. Fick ett gammalt mynt från 1746 av min farmor som min farfar hittat under ett äppelträd. Jag fick tidigare idén om att lägga myntet i munnen och ta kort på det, idag förstod jag varför jag fick den idén. Alla tidsbegrepp smälter samman, och mer därtill. Eller så kan "Hades" manifesteras i vem som helst som råkar vara närvarande i processen.
Teorin går i praktiken ut på att i varje stad/samhälle/by finns en person som agerar som färjekarlen. Jag tror mig ha identifierat denna i "min" stad. Denna person kan naturligtvis vara helt omedveten om detta på det planet den personen väljer att vara medveten på. Men eftersom mitt medvetande nu har tagit megalomana proportioner, mer än jag klarar av att hantera egentligen, men gör ändå, så har jag uppmärksammat dessa strukturer bakom svenssonsamhällets kulisser. Alla är naturligtvis medvetna på det planet också,annars hade jag aldrig fått kontakt med deras "högre" medvetande. Mer detaljer än så kan jag väl inte ge. Fick ett gammalt mynt från 1746 av min farmor som min farfar hittat under ett äppelträd. Jag fick tidigare idén om att lägga myntet i munnen och ta kort på det, idag förstod jag varför jag fick den idén. Alla tidsbegrepp smälter samman, och mer därtill. Eller så kan "Hades" manifesteras i vem som helst som råkar vara närvarande i processen.
meta(mor)for/s
- Åkes granne
- Kontakt:
Dr. Avantgardet skrev:Ja, det ingår i en serie högst kreativa "psykotiska" teorier som jag närt under en längre tid.
Jag förstår. Men såhär kan du inte fortsätta hålla på. Du har potential att spela med verkligare insatser, resurser än så, och det vet jag att du är medveteten om. Myter är något som existerar i de esotersiska djupen (som du vet). Det är kommunikation, och kommer uppenbara sig i takt med ärligheten.
- Dr. Avantgardet
- Åkes granne
- Kontakt:
Dr. Avantgardet skrev:Jovisst, hela världen. Men jag klev just av tåget och har inte riktigt hittat hem än. Vad tycker du att jag ska göra?
Du behöver lyssna..
- Dr. Avantgardet
Det är så många röster samtidigt. De borde bilda kör eller nåt, för att bli mer hörbara. Jag kan också vara ansatt av onda andar som försöker lura mig till en massa djävulstyg, rent ut sagt. För det jag håller på med möter ingen logik på något plan, utan är mer att betrakta som renodlat kaos.
Typ, gå dit och gör det och det, och jag går. Säg hoppa, och jag hoppar för att jag är övertygad om en kosmisk mening i hoppet.
Jag är inget mer än en hund i koppel, ibland.
Men det är hemskt när de tystnar. Då känner jag mig övergiven och utstött.
Typ, gå dit och gör det och det, och jag går. Säg hoppa, och jag hoppar för att jag är övertygad om en kosmisk mening i hoppet.
Jag är inget mer än en hund i koppel, ibland.
Men det är hemskt när de tystnar. Då känner jag mig övergiven och utstött.
meta(mor)for/s