Antic skrev:förbryllad skrev:Du lyckades bli bannad från ett forum? Okej, vad dåligt. Jag tvivlar på att det hade att göra med att ditt inlägg var "mitt i prick" som du uttrycker det. Ok, försök sopa mig under mattan då. Det är ett väldigt oseriöst påstående faktiskt, att du gjorde så. För det första så är det oschysst att likna en människa vid en dammråtta. För det andra är du inte fysiskt kapabel till att sopa mig någonstans. Men jag tar det givetvis som ett skämt.
Det inlägget borde fått pris, så bra var det. Forumet var ett tramsforum med nollor som sade sig kunna datorer men hellre drack maltwhiskey och talade om hur fint de hade det i forumet. Hela forumet var mer som en söndagsskola än ett forum för datorer där snittåldern säkert var 60 år eller äldre.
Att "sopa under mattan" betyder att jag känner igen trollande alltför väl pga flera år på Flashback och moderator i flera andra forum. Inte att jag skulle sopa dig under mattan.
Däremot borde jag kanske tala om för dig att fler här gillar lite djupare diskussioner och får ut mycket av det. Om du då postar inlägg som är något helt annat så förstör du bara för de som faktiskt vill diskutera annat än XXX, ölkorv och hur du kan se tekniskt.
Med andra ord, en dåre bland kloka är inte alltid så lyckat. Inte tvärtom heller.
Sist, fysiskt kapabel?
You tell me.
Ok, jag erkänner att jag har skrivit lite lågstående inlägg på filosofiforum. Jag tror inte på riktigt att ölkorv + vitlök är något som går hem i mer intellektuella cirklar. Jag kan skriva mer seriöst. Ok, du är tuff.