Jaaduu... rekoj...
För skojs skull googlade jag på giraffen.
Det är en mild, vis, fredlig varelse med ett stort hjärta och påtagligt feminin energi. Den har exceptionellt helhetsperspektiv, fötterna på jorden och kontakt med det himmelska. Jag tror att den kom för att förmedla lugn, mana till uppriktighet - mot dig själv och andra - samt bejaka den feminina energin. (Det kanske inte är hakkas *host* mest framträdande drag direkt...) Tala om att det ordnar sig däruppe, men - inte som en hotfull varning - vänlig lugnande energi som vill visa att du bör titta närmare på någonting, men som sagt att det är ingen fara på taket även om det kanske framstår som det ur ett mänskligt perspektiv. Nämns visst i Bibeln i positiva ordalag. Var det något om företräde till himmlen...? Hmm, inte riktigt säker på det sista där. Som jag förstår är det är fint och bra att drömma om giraffer.
Alternativt... Hmm, vet inte om jag gillar det här... Sitter du och hakka och skrattar åt mig och min skapelse... Har jag klantat till det och missat någonting? Det kan inte uteslutas, fast jag nogrannt observerar. Väldigt noga. Lustig bild. Mlw's tolkning var väldigt intressant också

Nu är jag helt slut - oj, vad jobbigt det är att skriva på telefonen! Hoppas att brorsan köper en flaska vin eller nåt sånt. Fint att höra era drömmar. Love ya.