Men Auk, du glömmer ju att du själv är mafia
Så för att förtydliga det resonemang som Auk förde: Mafian består alltså av Auk och Loke.
Moderator: Moderatorgruppen
Minded skrev:Intressant utveckling, om inte Loke tar steget fram och säger sig vara utredaren också, med en tillhörande nit- eller vinstlott om mafia, så är två stycken säkra bybor... Ling och Skogsälvan.
Men Auk, du glömmer ju att du själv är mafia
Så för att förtydliga det resonemang som Auk förde: Mafian består alltså av Auk och Loke.
Skogsälvan skrev:Ojojoj, vilken härva och jag är slut efter gårdagens sena, men roliga kalaskväll. Mina tankar far hit och dit. Tvivlar lite på Ling också, men någon måte man ju lita på, så jag väljer att tro på Ling som god. Jag känner att mina yra funderingar tyvärr inte skulle var till någon hjälp för tillfället.
Loke skrev:Jag är stärkt i tron efter rundorna sen min sista post. Men jag skulle gärna ha lite bekräftelse på hur mycket Skogsälvan litar på Ling egentligen? Ingen anledning att ändra min röst från förra rundan i nuläget.
Röst: J R Auk
Ling skrev:Skogsälvan skrev:Ojojoj, vilken härva och jag är slut efter gårdagens sena, men roliga kalaskväll. Mina tankar far hit och dit. Tvivlar lite på Ling också, men någon måte man ju lita på, så jag väljer att tro på Ling som god. Jag känner att mina yra funderingar tyvärr inte skulle var till någon hjälp för tillfället.
Härligt att höra av dig....känner snaran dras åt lite....hur ska det gå
Användare som besöker denna kategori: 1 och 0 gäst