Ling skrev:Ja, ja, så föll bilan mot ännu en oskyldig. Då hade jag rätt i mina misstankar mot Minded iaf. Men det hade inte hjälpt tror jag att hålla fast min röst på honom. Vet inte om jag hade lyckats få med mig någon mer i mitt val......
Hoppas på ännu en runda förresten, och att fler hänger på detta intressanta och roliga spel.
Ledsen Auk att jag inte trodde på dig, men det gjorde ju inte du heller....
Hehe min röst hade du givet fått när snaran började dras åt runt halsen.
För övrigt en regelfråga nu när spelet inte är igång. Skickar utredaren två namn för undersökning? Hur väljs det mellan dem då?
Det var väldigt kul med det momentet, för mig i alla fall. För när jag tänkte efter kom jag på att jag aldrig sett någon regel för hur utredaren fungerade, i detalj. Och när det slog mig så kom jag på att det skulle göra det mer troligt med Ling som utredare, då hon ju påstod sig veta dessa regler som jag själv inte kände till. Men sen hittade jag ju detta med en person för utredning och du sa två Ling. Verkligen en härva det där att söka få klarhet om du verkligen var maffia eller inte.
Märkte verkligen vad svårt det är att argumentera när man inte vet vart man riktar det. Till vem man riktar det.
Hur som, kul kul, hoppas det blir mera maffia. Såhär 3 dagars dygn kändes nice tycker jag.
Rising tack för leklederiet