Vad tänker du på?
Moderator: Moderatorgruppen
Zokrates skrev:Hemma går jag naken, är hemma den mesta tiden...
Ibland kan jag ha ett rep runt mig, bara för att inte helt tappa känslan av att vara en människa.
Mja, det är fint om man har en donna *yeah*
-Samverkan mellan naturligt kemiska substanser (droger) och människan är skaparen av religioner och religioner är dels grunden till hur vi lever idag.
Dagsböter heh, det var längesedan jag fick sådana. (det hör väl ungdomen till)
tror den sista blev några få hundralappar och utgifterna runt blev större än boten.
sista brottet är aldrig begånget, brott har sin roll i ett samhälle den med som motvikt till överkontrollerat samhälle.
en bekant fick dagsböter för att han pissade i en buske efter att krogen stängt,
det blev några tusen kronor han fick betala för sin nattliga nöd.
tror den sista blev några få hundralappar och utgifterna runt blev större än boten.
sista brottet är aldrig begånget, brott har sin roll i ett samhälle den med som motvikt till överkontrollerat samhälle.
en bekant fick dagsböter för att han pissade i en buske efter att krogen stängt,
det blev några tusen kronor han fick betala för sin nattliga nöd.
http://svt.se/2.22620/1.2559176/s_och_v ... edardebatt
Så fruktansvärt befängt att jag nästan blir förbannad på dem.
Så fruktansvärt befängt att jag nästan blir förbannad på dem.
sailaways skrev:Tänker på klädintresse.
Är detta ett skampris? Eller är den värd det? Har alltid tänkt mig vela ha nästan exakt en sån här jacka, med huva.
http://www.oki-ni.com/mens-outerwear/ch ... hr1007khk/
Inget är dyrt om man har pengar.
Jag hade inte betalat 2500kr för en filt över huvudet
Återgå till "Tankar och känslor"
Vilka är online
Användare som besöker denna kategori: 4 och 0 gäster
