Vad tänker du på?

Ventilera dina personliga funderingar om smått och stort.

Moderator: Moderatorgruppen

Användarvisningsbild
-Petter-
Inlägg: 117
Blev medlem: 04 sep 2011 23:31

Inläggav -Petter- » 06 okt 2011 15:46

Kvinnokläder är skönt att ha på sig  8)
Särskilt klänningar.
-Samverkan mellan naturligt kemiska substanser (droger)  och människan är skaparen av religioner och religioner är dels grunden till hur vi lever idag.

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9937
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 06 okt 2011 15:49

Hemma går jag naken, är hemma den mesta tiden...

Ibland kan jag ha ett rep runt mig, bara för att inte helt tappa känslan av att vara en människa. 8)

Användarvisningsbild
-Petter-
Inlägg: 117
Blev medlem: 04 sep 2011 23:31

Inläggav -Petter- » 06 okt 2011 15:51

Zokrates skrev:Hemma går jag naken, är hemma den mesta tiden...

Ibland kan jag ha ett rep runt mig, bara för att inte helt tappa känslan av att vara en människa. 8)


Mja, det är fint om man har en donna  *yeah*
-Samverkan mellan naturligt kemiska substanser (droger)  och människan är skaparen av religioner och religioner är dels grunden till hur vi lever idag.

Användarvisningsbild
Ranchi
Inlägg: 229
Blev medlem: 13 feb 2010 14:50

Inläggav Ranchi » 07 okt 2011 10:58

.

monstret
Inlägg: 214
Blev medlem: 08 okt 2010 18:58

Inläggav monstret » 07 okt 2011 13:55

Är det dagsböter då antar jag?

http://www.alden.se/dagsbot.htm

Marko
Avstängd
Inlägg: 5408
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 07 okt 2011 14:29

Dagsböter heh, det var längesedan jag fick sådana. (det hör väl ungdomen till)
tror den sista blev några få hundralappar och utgifterna runt blev större än boten.

sista brottet är aldrig begånget, brott har sin roll i ett samhälle den med som motvikt till överkontrollerat samhälle.

en bekant fick dagsböter för att han pissade i en buske efter att krogen stängt,
det blev några tusen kronor han fick betala för sin nattliga nöd.

monstret
Inlägg: 214
Blev medlem: 08 okt 2010 18:58

Inläggav monstret » 07 okt 2011 16:01

http://svt.se/2.22620/1.2559176/s_och_v ... edardebatt

Så fruktansvärt befängt att jag nästan blir förbannad på dem.

monstret
Inlägg: 214
Blev medlem: 08 okt 2010 18:58

Inläggav monstret » 10 okt 2011 18:33

Tänker på att jag nog nu tömt alla mitt livs alternativ och att allt som återstår är döden.

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9937
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 10 okt 2011 18:47

monstret skrev:Tänker på att jag nog nu tömt alla mitt livs alternativ och att allt som återstår är döden.


Det där lät pessimistiskt. :roll:

monstret
Inlägg: 214
Blev medlem: 08 okt 2010 18:58

Inläggav monstret » 10 okt 2011 18:57

Då fick jag fram mitt budskap.

Användarvisningsbild
Zokrates
Inlägg: 9937
Blev medlem: 14 maj 2007 02:27

Inläggav Zokrates » 10 okt 2011 19:13

Inget är kört förrän man väl ligger under 2 meter jord.

Morningstar

Inläggav Morningstar » 11 okt 2011 19:57

---/

Marko
Avstängd
Inlägg: 5408
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 11 okt 2011 20:15

sailaways skrev:Tänker på klädintresse.

Är detta ett skampris? Eller är den värd det? Har alltid tänkt mig vela ha nästan exakt en sån här jacka, med huva.
http://www.oki-ni.com/mens-outerwear/ch ... hr1007khk/


Inget är dyrt om man har pengar.
Jag hade inte betalat 2500kr för en filt över huvudet ;)

Morningstar

Inläggav Morningstar » 11 okt 2011 20:25

---

Marko
Avstängd
Inlägg: 5408
Blev medlem: 13 jan 2011 01:47

Inläggav Marko » 11 okt 2011 20:55

lol, det var den fulaste jackan jag sett på länge, 70 talet var inte snyggt..
Är inte modet nu helt utslitna kläder som är missfärgade av ålder och feltvättar?

den här tyckte jag var cool.

Bild


Återgå till "Tankar och känslor"

Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: 13 och 0 gäster