jadu älvan.
tja. jag vet inte om det finns Så mycket att säga.
pluggar till socionom nu :roll:
har min lilla bondhund, luspudeln.
jag är själv en lantisunge från wermland.
är liiite emo kanske. lite så att jag om jag var mer fixerad (eller åtminstone mindre antifixerad) vid yta, skulle jag förmodligen gått omkring som en mupp i svarta särkar och trassligt smink över hela världen.. (men det är ett stort Om det. och det kunde varit värre, jag kunde lika gärna ha varit hippie eller nåt slags new age-kärring idag om jag hade haft oturen att stanna där i utvecklingen (någonstans i mitten av värmland vid tidpunkten), eller ännu värre, fortfarande springa omkring som nån grunge-punk-emo, eller nåt annat gammalt stadie.. så förhoppningsvis behöver jag inte säga om tio år att jag fortfarande endast kan identifiera mig med udda filurer från den smalare musikens mörka skrymslen. oj, nu ljuger jag. jag "identifierar" mig hjärna med Alla tragiska livsöden jag kan Grotta mig i ju, om/när det faller mig i smaken.. - bara för den känslomässiga njutningen, av ljuv sorg elände vemod och vacker misär.

)
jag har inte mycket till fast "identitet"..sådär. jag byter intressen ungefär som andra byter busskort..
det mest beständiga är väl att jag har det där behovet av att skutta framåt/iväg..i någon bemärkelse.. (det är nog inte det där andra kallar för personlig utveckling riktigt, mest rot-/rastlöshet kanske)
gudars.. jag vet inte vad jag skulle berätta? men det kanske räcker nu iaf. tveka inte att ropa åt mig att förklara mig (även om jag troligtvis inte klarar svara) när jag skenar iväg.